Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.
Početná rodina Karafiátových se v nastupujících tržních podmínkách rozhodla zanechat dosavadního způsobu obživy (až dosud se věnovali kradení smutečních věnců, které v domácí dílně přetvářeli v umně vázané slavnostní kytice) a začít podnikat.
A tak světlo světa spatřila svérázná cestovní kancelář nazvaná Český ráj. Sudičky jí do vínku vnukly geniální nápad: přestat vozit chudé české turisty do zahraničí, ale naopak, bohaté cizince do Čech.
Bombastická reklamní kampaň dala projektu zelenou - díky ní se podařilo v Paříži plně obsadit zájezdní autobus pestrou směsicí Francouzů lačnících po poznání. Tím však podnikatelské starosti Karafiátových teprve začínají...